Ta strona używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuję

Sięgaj dalej

Trudny Klient zawsze na czasie :)

Się dzieje

Trudny Klient zawsze na czasie :)
obrazek

Szkolenie „Efektywna obsługa klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych”.

Często jednak bywa, że po wysłuchaniu oczekiwań uczestników i przykładów jakimi się dzielą, zastanawiam się, czy tytuł nie powinien brzmieć:

„Jak radzić sobie z chamem, prostakiem, który nie ma szacunku do innych osób”,

Bo jak inaczej nazwać klienta, który krzyczy:

„Ty ku…o, mieliście mi to dostarczyć 2 dni temu!!” i jedzie wulgarami.

„Nie będziesz mi gówniarzu mówił co mam robić”  bo obraża

Doradca wraca z przerwy i przeprasza za chwilowe opóźnienie

„Nie obchodzi mnie czy pani sra..a, czy jadła – czekam już ponad 2 minuty”

I teksty straszaków:

„chyba nie wie pan kim ja jestem”, „długo pani tam nie popracuje, już ja się o to postaram”

Z powodu takich i podobnych zachowań, pracuję z uczestnikami, by wcześniej ZADBAĆ I BUDOWAĆ SIEBIE:


- swoją motywację i świadomość celu

- jak ważna jest pewność siebie i poczucie władnej wartości
- poprawnie czytać własne emocje w danej sytuacji

i nie brać takich zachowań do siebie

a dopiero później przejść do konkretnych technik:
 -  rozwiązywania konfliktów
 -  techniki przekonywania i argumentacji

radzenia sobie z negatywnymi emocjami

 

Zauważam coraz większe potrzeby w tym temacie..