Nadszedł czas „handlowców – psychologów”… Szkolenie ma na celu usprawnienie umiejętności motywowania siebie do osiągania najlepszych rezultatów, nieustannej poprawy jakości pracy oraz ulepszenia własnego stylu komunikacji z klientami. Modułem wyjściowym do dalszej części szkolenia będzie umiejętność analizy własnych działań, świadomość ich konsekwencji i wpływu, jaki mają na ostateczny sukces w wyniku sprzedażowym. Świadomość głównego celu, jakim jest wzrost wyników sprzedażowych, chcemy wypracować poprzez zmianę obecnej postawy i zrozumienie ważności każdego elementu procesu sprzedażowego oraz obsługi klienta, a także wypracowanie nawyków i konsekwencji w realizacji wypracowanych działań.
Każdy handlowiec powinien pamiętać, że wszelkie jego działania mają jeden cel: sprzedaż. Na skuteczny efekt kończący transakcję sprzedażą ma wpływ wiele elementów. Szkolenie to koncentruje się na argumentacji i przekonywaniu do swoich racji, co jest bardzo istotne w procesie sprzedaży. Przede wszystkim jest to kształtowanie własnej postawy i motywacji, bez której nawet najlepszy produkt z trudem się obroni. Dopiero wtedy, dzięki dostarczonej podczas szkolenia wiedzy, skutecznym, praktycznym narzędziom oraz rozwojowi umiejętności uczestników możemy oczekiwać podniesienia efektywności prowadzonych działań sprzedażowych.
Warsztat poświęcony jest m.in. metodom automotywacji. Pokazuje, jak wykorzystać najnowszą wiedzę oraz sprawdzoną praktykę, by własny potencjał wykorzystać jak najbardziej efektywnie. Krótko mówiąc: „By chciało nam się chcieć”.