Opinie uczestników szkoleń

Bardzo przyjazna forma, duża interakcja szkolącego ze szkolonymi

Uczestnik szkolenia Skuteczne techniki sprzedaży RADWAG

Szeroko rozwinięta tematyka, wyraźne nakierowanie na działanie, dużo praktyki

Uczestnik szkolenia Skuteczne techniki sprzedaży RADWAG

Duża ilość przydatnych informacji przekazana w sposób ciekawy i zrozumiały

Uczestnik szkolenia Skuteczne techniki sprzedaży RADWAG

Poruszone zostały tematy które przydadzą się w realnych kontaktach z klientami

Teoria była poparta przykładami, praktyka , łatwe i zrozumiałe

Uczestnik szkolenia Skuteczne techniki sprzedaży RADWAG

Ciekawy sposób mówienia, ciekawe wstawki i opowiadania nawiązujące do omawianej tematyki

Uczestnik szkolenia Skuteczne techniki sprzedaży RADWAG

Brak presji, nacisku, umiejętne zaangażowanie

Uczestnik szkolenia Negocjacje windykacyjne PGNiG

Szkolenie na poziomie, bez stresowych sytuacji, humor, zabawa

Uczestnik szkolenia Negocjacje windykacyjne PGNiG

Metoda nauki, przez zabawę – super!

Uczestnik szkolenia Negocjacje windykacyjne PGNiG

5 – szkolenie pod każdym względem rewelacyjne, merytoryka i sposób ćwiczeń

Uczestnik szkolenia Negocjacje windykacyjne PGNiG

Ciekawie prowadzone szkolenie i całkowite zaangażowanie trenera w przekazanie wiedzy

Uczestnik szkolenia Techniki obsługi klienta Jubiler Niewęgłowski

Nic do dodania J Super przygotowanie i przeprowadzenie

Konkretne przykłady pod branżę

Uczestnik szkolenia Techniki obsługi klienta Jubiler Niewęgłowski

Podane konkretne przykłady, scenki itp. Szkolenie przeprowadzone na luzie i na wesoło co dobrze wpływało na atmosferę i dobre wchłanianie wiedzy

Uczestnik szkolenia Techniki obsługi klienta Jubiler Niewęgłowski

 „5” ogólnie trener podszedł bardzo fajnie do szkolenia które odbyło się, wniósł pozytywy, zachęcił do dalszej współpracy

Uczestnik szkolenia Techniki obsługi klienta Jubiler Niewęgłowski

Świetny kontakt z osobami szkolonymi, pełne zaangażowanie, różnorodność metod

Uczestnik szkolenia Techniki obsługi klienta Jubiler Niewęgłowski

Bardzo fajne podejście do szkolenia, miły kontakt, cenne informacje

Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie

Uczestnik szkolenia Techniki sprzedaży TARCZYŃSKI SA

Szkolenie bardzo ciekawe i łatwe do zapamiętania

Uczestnik szkolenia Techniki sprzedaży TARCZYŃSKI SA

Najprostsze zalety i wady są po prostu przez nas niezauważane, podczas tego szkolenia wydobyto je ze mnie. Mam ochotę i wykorzystam to

Uczestnik szkolenia Techniki sprzedaży TARCZYŃSKI SA

Prowadzone w miłej atmosferze, merytorycznie, trener posiadał umiejętność doskonałego przekazywania wiedzy

Uczestnik szkolenia Techniki sprzedaży TARCZYŃSKI SA

Super trener przekazuje fantastycznie wiedzę

Dobre i merytoryczne przygotowanie prowadzącego, dostosowanie szkolenia do oczekiwań grupy

Uczestnik szkolenia Techniki sprzedaży TARCZYŃSKI SA

Super prowadzący – dobry przekaz informacji

Interesujące, konkretny, potrafi przyciągnąć i utrzymać zainteresowanie słuchaczy

Uczestnik szkolenia Techniki sprzedaży TARCZYŃSKI SA

Świetnie przekazana wiedza, umiejętności trenera

Czytelne przedstawienie istotnych tematów potrzebnych w kontakcie z klientem

Uczestnik szkolenia Techniki sprzedaży TARCZYŃSKI SA

Bardzo mi się podobało, dużo wyniosłam dobrych uwag

Bardzo dobry prowadzący, ciekawy i przydatny temat

Uczestnik szkolenia Techniki sprzedaży TARCZYŃSKI SA

Nieszablonowe podejście do tematów, poparte przykładami

Uczestnik szkolenia Techniki sprzedaży TARCZYŃSKI SA

Wiele przydatnych informacji pozyskanych oraz nazwania niektórych rzeczy imieniem

Uczestnik szkolenia Nowoczesny menadżer – Gonoma Polska

Konkretne , trafione szkolenie z poznaniem interesujących mnie tematów

Merytoryczne z dawką energii

Uczestnik szkolenia Nowoczesny menadżer – Gonoma Polska

Uświadamiające dobre i słabe strony

Konkretne , ciekawe, trafione w naszą branżę

Uczestnik szkolenia Nowoczesny menadżer – Gonoma Polska

Fachowość prowadzącego oraz różnorodność ćwiczeń

Ciekawie, rozwijająco, pobudzająco inwencje

Uczestnik szkolenia Komunikacja i współpraca w zespole Agata Meble SA

Bardzo cenne doświadczenie

Bardzo rzeczowo i merytorycznie, rewelacyjna forma

Uczestnik szkolenia Komunikacja i współpraca w zespole Agata Meble SA

5 bardzo dobrze przeprowadzone szkolenie

Profesjonalizm, ciekawe podejście, brak nudy

Uczestnik szkolenia Komunikacja i współpraca w zespole Agata Meble SA

Było odpowiedzią na nasze potrzeby

Uczestnik szkolenia Komunikacja i współpraca w zespole Agata Meble SA

Genialne, DZIĘKUJĘ !!!

Uczestnik szkolenia Komunikacja i współpraca w zespole Agata Meble SA

Odniesienie do rzeczywistości / anegdoty

Uczestnik szkolenia Motywacja i wywieranie wpływu Schneider Electric

Konkretne przykłady i materiały do wykorzystania w praktyce. Pomogą wprowadzać w życie to czego się nauczyliśmy

Uczestnik szkolenia Motywacja i wywieranie wpływu Schneider Electric

Gra planszowa, dialog, dyskusje

Uczestnik szkolenia Motywacja i wywieranie wpływu Schneider Electric

Rzeczowa bardzo kompetentna osoba na odpowiednim miejscu z ogromnym bagażem doświadczeń

Uczestnik szkolenia Sprzedaż produktów luksusowych i marek premium SAMSUNG ELECTRIC

Prowadzący potrafi trafić do każdego uczestnika

Uczestnik szkolenia Sprzedaż produktów luksusowych i marek premium SAMSUNG ELECTRIC

Szkolenie bardzo dobre merytorycznie, wiele moich wątpliwości podczas jego trwania zostało rozwianych. Prowadzący był bardzo dobrze przygotowany i potrafił przekazać posiadaną wiedzę.

Uczestnik szkolenia Sprzedaż produktów luksusowych i marek premium SAMSUNG ELECTRIC