Blog

Wywieranie wpływu za pomocą gestów podczas negocjacji

2018.02.03

Szkoleniem "Wywieranie wpływu za pomocą gestów podczas negocjacji" zakończyliśmy projekt, którego celem było podniesienie kompetencji sprzedażowych zespołu handlowego ODN Target. Podziękowania dla Tomka Walasa za wykonanie profesjonalnych zdjęć! :-)
czytaj więcej

ŚLĄSKA PROHIBICJA- PROFESJONALNA OBSŁUGA W RESTAURACJI

2018.01.03

Śląska Prohibicja- urokliwe miejsce, wyśmienita kuchnia, wspaniała atmosfera, profesjonalny personel:-)
czytaj więcej

HUAWEI - Standardy Obsługi Klienta

2017.12.02

HUAWEI- Standardy Obsługi Klienta. Łódź 24-25 pażdziernika 2017r. W Łodzi oficjalnie zaprezentowano telefon HUAWEI Mate10 Pro. Podczas tego wydarzenia miałem przyjemność wraz z zespołem wypracować Standardy Obsługi Klienta HUAWEI. W warszatatach udział wzięło 120 promotorów marki.
czytaj więcej

Zakłady Porcelany Stołowej „Lubiana” S.A.

2017.11.10

Kiedy praca, to praca, a kiedy relaks to relaks :-) Wspaniały zespół LUBIANA S.A z którym miałem przyjemność po raz kolejny spotkać się w jak zwykle miłej atmosferze. 
czytaj więcej

Wystąpienie „Skuteczna zmiana” podczas kongresu Maksimum Osiągnięć 23 czerwca 2016

2016.08.16

czytaj więcej

Artykuł konflikt-po konferencji

2016.07.06

„Czy możemy budować relacje z klientem podczas procesu reklamacji?
czytaj więcej

Gazeta Finansowa -artykuł skrót

2016.07.05

czytaj więcej

Od menadzęra do trenera._wersja skrócona

2016.07.04

czytaj więcej

Od menadżera do trenera part. 3

2016.07.03

czytaj więcej

Techniki sprzedaży part 1

2016.07.02

czytaj więcej

Urodzony sprzedawca

2016.07.01

czytaj więcej

Wypowiedzenie wręczyła mi sprzątaczka

2016.06.30

czytaj więcej

zakwasy po szkoleniu

2016.06.29

czytaj więcej

Runmageddon

2016.06.01

czytaj więcej

"Inspiracja do zmiany" w ramach wydarzenia Festiwal Inspiracji organizowanego przed MDDP Akademia Biznesu 15 grudnia 2015r.

2015.12.15

czytaj więcej