Szkolenia

 

SPRZEDAŻ PRODUKTÓW LUKSUSOWYCH I MAREK PREMIUM

 

Jest to moje autorskie szkolenie w tym niszowym temacie. Nazywam go niszowym, gdyż niewielu jest trenerów, którzy potrafią podzielić się własnym doświadczeniem w sprzedaży i obsłudze Klienta Premium. Szkolenie opieram na praktycznych przykładach z własnego doświadczenia sprzedażowego w obsłudze Klienta Premium oraz bogatemu doświadczeniu wynikającemu ze współpracy z Klientami sprzedającymi produkty luksusowe i marki premium.
Podczas szkoleń dzielę się również najnowszymi badaniami dotyczącymi sprzedaży produktów luksusowych i marek premium w Polsce, które to opierają się na specyfice polskiego Klienta – jego preferencjach i oczekiwaniach dotyczących omawianych produktów.
Uczestników wyposażam w autorskie materiały dotyczące sprzedaży produktów luksusowych i marek premium.


Moje doświadczenie w sprzedaży produktów luksusowych i marek premium:


Sprzedaż – Konsultant VIP – branża reklamowa – obsługa tzw. Klientów VIP TP DiTel SA
Sprzedaż / zarządzanie sprzedażą – JAGA grzejniki dekoracyjne
Szkolenia i doradztwo w zakresie sprzedaży produktów premium dla m.in. następujących Klientów:
Branża jubilerska : DiamondSky, Red Rubin, Jubiler Niewęgłowski, YES
Branża wyposażenia wnętrz ; Bauformat (kuchnie) Jaga (grzejniki dekoracyjne)
Ekskluzywna odzież : WOOLF , BUTIKSPORTOWY.PL
Branża finansowa : firmy inwestycyjne , brokerskie (na życzenie)
Nieruchomości , luksusowe apartamenty : Conse, Hilton Inn, WarsawConcept, LionsEstate
Produkty premium RTV, AGD – Electrolux, Samsung Electrics, Huawei
Z mojego doświadczenia w sprzedaży produktów premium korzystali m.in:
Jaga Polska (ekskluzywne grzejniki), Bauformat (kuchnie), Woolf (odzież męska), Salony jubileskie YES, Red Rubin, Jubiler Niewęgłowski, Diamond SKY (biżuteria i kamienie szlachetne) Electrolux (AGD), Tarczyński SA (wysokiej jakości wyroby wędliniarskie) , Hilton Inn, WarsawConcept (nieruchomości) SAMSUNG ELECTRICS (RTV)


Zapraszam do zapoznania się z bazowym programem, który modyfikuję w zależności od profilu Klienta.

Szczegóły programu dostępne są na życzenie Klienta.